Los bericht bekijken
Oud 11 januari 2017, 23:49   #9
TeePee84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 december 2016
Berichten: 9
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anonimoes Bekijk bericht
2200 is dan weer wel zeer hoog? dat is 44cm2 als er 50 grafst per cm2 werden geplaatst. Maarja, transhair zegt er dan ook maar 25 per cm2 te kunnen....

@TeePee84

Als je niet bereidt bent om iets van pillen te slikken(fina/duta) of middelen uit china te bestellen(ru58841) lijkt me een Ht geen goed idee. Of je moet risico nemen dat er binnenkort een "Cure" beschikbaar is.. Anders gaat je haar gewoon achteruit en krijg je kale eilanden.

Tenzij je een beroemdheid bent of een vrouw zou ik een FUT niet overwegen. en een FUE uit een kleine strook haar is ook 3x niets, leuk bedacht maar dat valt gewoon op. zoveel grafst verwijderen uit 1 klein gebied..

Misschien dat jij niet eens een operatie nodig hebt als je bereid was om pillen te slikken. minox schijnt vooral effect te hebben op kruin en niet op inhammen. Al is dat niet onmogelijk. Maar minox zonder iets van een DHT blocker heeft gewoon geen langdurig effect.
(en vervang je shampoo door die van eentje met bvb Ketoconazol, en ja juni, dus over 6 maanden, zou zichtbaar resultaat moeten geven mbt minox)
Dus jij zegt dat er bepaalde pillen zijn die mijn inhammen weer (een beetje) laten begroeien? Als dat echt zo is en mij dat dan een HT bespaart wil ik het eventueel wel proberen. Dus Minox is niet voor inhammen maar bepaalde pillen wel specifiek? Welke pillen dan?
TeePee84 is offline   Met citaat reageren