Los bericht bekijken
Oud 12 januari 2017, 00:26   #12
TeePee84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 december 2016
Berichten: 9
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anonimoes Bekijk bericht
nouja, nee niet echt. De pillen zijn niet daarvoor gemaakt. Maar mensen ervaren wel zulke resultaten. Ik heb geen idee hoeveel kennis je al hebt over dutasteride en finasteride?

En bij gebruik van deze middelen kan het voorkomen dat je last gaat krijgen van shedding, wat betekent dat je haar ff onder stress zit waardoor het even uitvalt. Maar je haarzakje gaat er niet dood van (naar mijn weten) dus het kan wel theoretisch erger zijn na 5 maanden gebruik van minox.

Opzich is je plan niet heel verkeerd. Maar dat valt eigenlijk niet te zeggen. Mss worden je inhammen ietsjes erger. Mss valt uiteindelijk alles bovenop uit. Je kunt niet oneindig haar halen uit je donor (voorlopig)
Als ik naar mijn vader kijk dan weet ik wel bijna zeker dat ik niet gigantisch kaal ga worden. Wat inhammen en een beetje kaal op de kruin op 65 jaar heeft hij.
Ik ben over het algemeen wat huiverig voor pillen. Dat vind ik gelijk wel heel extreem klinken en beetje eng zelfs. Zeker als het pillen zijn die kennelijk niet in Europa te verkrijgen zijn en dus niet veel getest zijn (misschien zijn ze daar in China wat makkelijker in). Dus zoiets zou ik alleen gebruiken bij (bijna) gegarandeerd resultaat en na meerdere positieve referenties.
Minox daarentegen vind ik niet zo eng, vooral ook omdat het een lotion of schuim is en omdat het gewoon in Duitsland (woon ik een paar km vanaf) bij de apotheek verkrijgbaar is.

Die shedding vind ik wel wat eng....maar er valt zelfs bij shedding toch niet zoveel uit dat het met mijn kapsel overduidelijk te zien is?
En alles wat bij shedding uitvalt komt sowieso terug?
TeePee84 is offline   Met citaat reageren