Los bericht bekijken
Oud 3 mei 2007, 19:54   #2
Wendy79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2007
Berichten: 49
Hoi Parell!

Toen ik voor het eerst op deze site kwam had ik hetzelfde gevoel als jij! Wat was ik blij dat ik toch blijkbaar niet de enige ben met dit probleem.
Snap jouw frustratie dan ook goed, heb ook af en toe dagen dat ik het huis niet uit wil.....
Met de zomer heb ik een haat/liefde verhouding, ben gek op de zon, maar ik kan niet zomaar naar het strand of een korte broek aan, daat gaat best wat voorbereiding aan vooraf.

Ik heb veel haartjes in mn gezicht, voornamelijk op mn kin. tenminste, daar stoor ik me het meest aan. Heb ook een best duidelijke snor, maar omdat meer meiden dat hebben vind ik dat niet eens zo heel erg. Het is voornamelijk blond donshaar, en daarom eigenlijk niet te behandelen, tenminste niet met laser. Dat het blond en donshaar is wil echter niet zeggen dat het niet opvalt!!

Verder heb ik op mijn hele lichaam veel haar, benen, armen, buik, en onderrug.

Om antwoord te geven op je vragen... Ik heb een vriend, en ik ben op dit moment zwanger. Om eerlijk te zijn schaam ik me tegenover mijn vriend voor mijn beharing, al lijkt hij er niet zo'n probleem mee te hebben. Hij helpt me af en toe met het harsen van plekken waar ik moeilijk bij kom, zoals de achterkant van mijn bovenbenen.
Door de zwangerschap heb ik nog meer haartjes gekregen op mijn buik, waardoor ik die dus niet trots kan showen. En ja, voor de bevalling zal ik zeker zorgen dat alles netjes glad is, dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken!!

Parell, waarom ga je niet naar een arts? Hij kan misschien een oorzaak vinden voor je haaruitval! Zolang je niks doet, gebeurt er ook niks! Voor een arts hoef je je niet te schamen!
Wat voor haartjes heb jij in je gezicht? Misschien kun jij het wel laten laseren?

Sterkte!

Groetjes, Wendy
Wendy79 is offline   Met citaat reageren