Los bericht bekijken
Oud 18 mei 2007, 23:36   #9
parell
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 mei 2007
Locatie: overijssel, borne
Berichten: 95
pff, de haren zitten op plekken waar ik ze niet wil hebben en DAAR waar ik ze wel wil hebben, zoals op mijn hoofdhuid, vallen ze zoveeel uit..! daarvoor ben ik wel naar de dokter geweest..zij zegt dat het stress is..wat is tegenwoordig geen stress!!!!!!!!
komt door al dat haar op mijn lichaam natuurlijk, ik ben er elke dag mee bezig ..

ik weet niet of ik er wel mee moet beginnen ..het vertellen aan mijn ouders enzo.. het is makkelijker gezegd dan gedaan. ik denk dat ik daarmee wacht totdat ik financieel zelfstandig ben..ga ook hard studeren voor een goede baan om alles te kunnen betalen..

ik heb trouwens gehoord dat je een foto moet sturen naar de verzekering om te bewijzen dat je de vergoeding echt nodig hebt..:S

nog een paar vragen:

- hoeveel kost het ongeveer om je gezicht te doen..bakkebaarden, wangen, kin en bovenlip..? (marte: is 2000 euro het totale voor de volledige behandeling van epilar system?)
- ik weet niet zo goed of ik voor het haar op mijn hoofdhuid weer naar de dokter moet..maar kan ik naar een dermatoloog vragen voor mijn probleem met haar op mijn hoofd en huid ? misschien oordeel ik wel te snel..ik let nu ook op mijn voeding en slik vitamine B voor mijn haaruitval ..maar ben er nu ongeveer 2 maand mee bezig..misschien moet ik het nog afwachten..?
ik trok net ook al een hele pluk uit mijn haar ..

ik wordt wanhopig als ik mijn plukje haar zie waar weinig van over is..

nog wanhopiger als ik moet douchen...


ik hoop niet dat ik zeurderig ben..maar voel me wel prettig als ik zo'n berichtje heb kunnen typen.
vaak probeerde ik me ergere dingen in de wereld voor te stellen..maar dan kreeg ik woedeaanvallen..

bedankt

Laatst gewijzigd door parell; 18 mei 2007 om 23:54
parell is offline   Met citaat reageren