Los bericht bekijken
Oud 21 mei 2003, 11:40   #9
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
dringende oproep!

Hallo iedereen,

Wij (uitgeverij en ik) zijn volop bezig met de wijzigingen, correcties aan het boek. Ergens komt het hoofdstuk 'Een kwestie van geld', waarin ik beschrijf hoe duur TTM wel kan zijn. In mijn geval 28 jaar pruiken (niet terugbetaald door ziekenfonds), tien therapeuten...
Hierin verwijs ik ook naar Nederland. Dat de ziekte bij jullie wel erkend is en dat jullie tegemoetkoming krijgen van de ziekteverzekering.
Nu vraagt de uitgeverij EXACTE gegevens.
Hoeveel krijgen jullie terug per haarwerk, per pruik? Hoe is dat geregeld? Hoe veel haarstukken per jaar krijgen jullie vergoed? Is het wel zo dat trichotillomanie erkend is als ziekte of moeten jullie, zoals wij hier, een vals doktersattest laten maken met een andere aandoening erop om alsnog een deel van de kosten te kunnen recupereren?

Ten tweede:
Ergens schrijf ik ook:
..."Wie zei ook alweer: 'Pijn van de geest is erger dan pijn van het lichaam'?..."
Ik mag deze zin niet gebruiken tenzij ik hem citeer. Maar ik ken de auteur niet van deze wijze spreuk!!!
Wie wel? Wie kan me helpen?
Ik vind de zin heel sterk en zou hem heel graag opnemen in het boek.
PS: deze oproep is dringend!


Webmaster; het boek ondergaat toch wel een paar grondige wijzigingen... maar wees gerust, alles komt in orde.

Sannetje: blij nog eens iets van jou te horen! Ik herinner me die eerste mailtjes ook nog wel, ze waren ook voor mij belangrijk.
En ja, die eerste bijeenkomst, dat weet ik ook nog, je zag er toen heel goed uit! Schrijf maar eens een keertje, oké!?

Groetjes, Bolleke (Daniëla)
bolleke is offline   Met citaat reageren