Los bericht bekijken
Oud 18 juni 2020, 11:36   #28
mjds
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2020
Berichten: 109
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens88 Bekijk bericht
Hoi mjds,

Ik ben nu exact 4 weken verder na de HT. Ik heb nog 80% van de getransplanteerde haren. Het grootste deel is niet uitgevallen nog. De kliniek heeft aangegeven dat dit betekend dat de haren sterk zijn en dat dit kan komen door de PRP die ik gekregen heb bij de behandeling?
Maargoed de haren groeien niet. Ik heb gelezen op internet dat bij vrijwel iedereen de haren uitvallen die getransplanteerd zijn en dat dit gebeurd tussen 1-3 weken. Aangezien ik dus op 4 weken nu zit, met nog veel haren over, ben ik heel benieuwd of anderen dit ook ervaren

Alvast bedankt voor jullie ervaringen!

Groetjes Laurens
Bedankt voor je antwoord Laurens88!

Klinkt opzich best goed dat de getransplanteerde haren niet zijn uitgevallen! Maar als ik je goed begrijp ga je er vanuit dat het in principe alsnog moet gebeuren, aangezien deze haren niet meer groeien.
Ik ben daar ook best benieuwd naar wat de reacties zijn van anderen.

Zou ik je mogen vragen welke kliniek, soort behandeling (FUE of DHI) en hoeveel grafts je uiteindelijk hebt gekozen?

Overigens ben ik ook een discussie gestart waar ik o.a. foto's, vragen en info over mijn haar ontwikkeling bij houd.

Zie:
http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=38996

Zou het waarderen als je daar zou willen meepraten, maar voel je niet verplicht hoor.
mjds is offline   Met citaat reageren