Los bericht bekijken
Oud 19 juni 2009, 14:32   #19
desteffen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2009
Locatie: belgium
Berichten: 62
Het zou goed kunnen dat men dit aan Kiran gevraagd zou hebben , maar wat zou daar mis mee zijn als deze persoon dezelfde mening is aangedaan?
Iedere kliniek wil zijn bekendheid met mond aan mond of oog aan oog reclame bereiken; is ook vaak de beste en goedkoopste mogelijkheid maar als Kiran nu gewoon ff wou zeggen dat hij een fijn gevoel heeft overgehouden?. Moet zich dan toch niet gaan bewijzen ?
Ik ben trouwens ook door LA slecht behandeld geweest; hoofdpijn tot jaren na de ingreep, door medisch onderzoek bleek dat er zenuwbanen waren doorgesneden; uitgerekt litteken, nooit gehoord hoeveel donor ik had, hoe dik mijn haar was, hoevee fu's ik gemiddeld heb,..... wel kreeg ik te horen dat ik een zeer dichte haarlijn ging krijgen die met het blote oog niet te onderscheiden zou zijn: het zijn 20 grafts per cm2 geworden terwijl mijn gemiddelde haardichtheid 80-90 fu's zijn per cm2, ... kortom voor mij ook geen pretje geweest maar hier zal ik ook nooit foto's van plaatsen omdat het zo diep zit en het leed en pijn hierdoor ook niet kan bewijzen en al zeker niet via een berichtje op een openbaar forum.
Of het nu al of niet door vraag van PH of door Kiran zelf gepost zou zijn; men is nog altijd vrij van meningsuiting zonder ons te moeten overtuigen of het al of niet waar is; wij moeten toch onze eigen advocaat spelen en zelf beslissen wat we ermee aanvangen; zijn berichtje is weinig zeggends; hij had een fijn gevoel punt uit gelukkig voor hem! maar dat dit voor anderen zou meespelen in hun beslissing daar stel ik mij wel de vraag bij.
Er is ook al niet veel activiteit op dit forum van haarimplantatie maar is ook wel beetje logisch als men iedereen die een positief iets plaatst zich al meteen moet verantwoorden en gaan bewijzen dat de kliniek of chirurg hun niet heeft 'omgekocht' , als men blij is met een resultaat moet men ook altijd foto's plaatsen of men neemt aan dat het gewoon een reclamepraatje is?
PS; ik heb absoluut niets met PH en ga ook naar andere kliniek maar het is niet verbazend dat dit haarimplantatie forum zowat dood lijkt en enkel nog op hele oude threads gereageerd wordt zonder nieuwe inbreng van nieuwe leden of nieuwe threads.
desteffen is offline   Met citaat reageren