Los bericht bekijken
Oud 19 juni 2009, 14:42   #23
Kiran
HaarWeb lid
 
Kiran's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2009
Berichten: 244
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Ik vindt dat er wel verschil in zit. Geld verdienen is niet iets vies. Zolang het maar niet ten koste van alles gaat.
Wat Gho betreft, bij hem had ik wel een goed gevoel. Maar over zijn werk hoor je toch nog niet zoveel lovende kritieken hier op Haarweb.

@Kiran, ik neem aan dat Prohair je gevraagd heeft om hier te posten.
Zo ja, op wat voor manier is dat dan gevraagd?
precies henk snapt het. Er is een wezenlijk verschil tussen geld verdienen en het ten kosten gaan van de patiënt. Ik vindt het erg belangrijk dat je, je bij een kliniek op je gemak voelt en dat de mensen de tijd voor je nemen. je komt immers niet voor een nieuwe fietsbel te vervangen ofzo..En ben daarom sceptischer geworden voor de ht klinieken. Fijn om te horen dat jij goed gevoel hebt gehad bij Gho. Ben je er ook behandeld?

Bart heeft me idd vertelt over dit forum en of ik mijn ervaring wilde posten.
Dit wilde ik sowieso al wel doen op de site van PH. Omdat ik tevreden bent, en met mijn ervaring zou ik zeker weten ook iets posten wat me niet is bevallen (eerst naar oplossingen zoeken met de desbetreffende kliniek uiteraard) Ik vindt hier niks mis mee van deze gang van zaken om je positieve ervaring te delen met andere. een topklinkiek als PH is dat meer dan waard.

gr.
Kiran is offline   Met citaat reageren