Los bericht bekijken
Oud 10 februari 2010, 13:06   #17
pol1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2004
Berichten: 19
Hallo Hanna, bedankt voor je reactie.
Misschien is het geen slecht idee om die toppik eens uit te proberen.
Al vermoed ik dat het bij mij niet zo heel veel zal kunnen helpen, of dat ik er vrij veel van nodig heb. Ik ben er nog steeds verbaast over dat ik eigenlijk al vrij kaal ben (heb zopas eens met een spiegel boven op mijn hoofd gekeken). Het haar is bovenop toch al vrij dun. Werkt zo'n toppik wel als je een heel kort kapsel hebt? En goedkoop is dat ook niet zag ik, 50 a 75euro voor een flacon (afhankelijk van de inhoud). Enig idee hoe lang je daar +- mee kunt toekomen? Anders kost het per maand al bijna zo veel als een goed haarwerk. Maar als dit product een goede camouflage biedt, en handig is in gebruik, en er alles dan beter en nog een natuurlijk geheel uit ziet, is dat natuurljik wel eens zo handig om de overgang naar een haarwerk wat te kunnen verdoezelen. Ik ga denk ik eens een kleine verpakking van bestellen en de proef op de som nemen. Ik ga verder mezelf nog wat verdiepen in dit forum en op youtube, en wellicht dat ik dan in de nabije toekomst een afspraak zal maken met salva van tophaar.

Jammer overigens dat de mannen die positief zijn over hun haarwerk hier niet meer komen. Ze beseffen denk ik niet wat voor ongelooflijke steun ze zouden kunnen betekeken voor lotgenoten.
pol1 is offline   Met citaat reageren