Los bericht bekijken
Oud 18 maart 2013, 13:15   #7
lampje123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 december 2012
Berichten: 82
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tampert35 Bekijk bericht
Ik heb ook ooit een FUT laten doen maar baalde jarenlang van dat litteken. Gisteren ben ik naar de kapper gegaan en heb het achter en opzij laten opscheren met de tondeuze stand 9. Het striplitteken is helemaal onzichtbaar! Dankzij de FUE op het litteken die ik eind 2012 ook in Veldhoven heb laten doen. Ik onderschrijf ook de positieve ervaring die Lampje 123 heeft met kliniek Veldhoven als het gaat om het 'menselijke' vlak. ABC onderscheidt zich voor mij in zowel esthetisch als ethisch opzicht van andere klinieken, baserend op de vele negatieve ervaringen die ik lees op deze site. Naar Turkije zou ik (gezien de vele akelige verhalen) nooit gaan en hasci lijkt me zeer dubieus, aangezien nog geen enkele cliënt aantoonbaar bewijs heeft geleverd van de hergroei van het donorgebied. En nee, ik heb geen belang bij deze kliniek, maar gewoon een kwestie van ere wie ere toekomt.
Hoi Tampert,

Wat mooi dat het litteken nu helemaal onzichtbaar is. Dat wil ik ook nog een keer laten doen, nu hebben ze bij mij de bovenkant van het hoofd gedaan. Hoeveel grafts hebben ze bij jou geplaatst om het litteken op te vullen?

Ik zou zelf ook niet naar Turkije gaan, het is dan wel heel goedkoop en ik hoor ook wel goede verhalen, maar ook genoeg negatieve verhalen erover.

Gr. Lampje
lampje123 is offline   Met citaat reageren