Los bericht bekijken
Oud 9 maart 2014, 14:07   #2
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Hi Ikkeltje, wat naar en vervelend voor je. Ik leef echt met je mee. Dat je dood wilt vind ik wel heel erg en ik adviseer je hiervoor langs de huisarts te gaan. Wellicht kan je eens naar een psycholoog ?
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik zelf niets met psychologen en psychiaters heb, maar wellicht is het wel iets voor jou ?

Ik wil absoluut geen reclame maken, maar ik zou je toch adviseren eens bij Tophaar in Eindhoven langs te gaan. Ik weet dat je in België woont en dat je vervoersproblemen hebt, maar ik zou - als ik jou was - toch eens een ritje Eindhoven overwegen. Ik ben zelf gisteren bij Salvatore en Chantal geweest. Voor mij was het ook ongeveer 2 uur heen rijden en natuurlijk ook weer 2 uur terug, maar ik had het er voor over. Ik werd hartelijk ontvangen en goed gehoord; zij namen alle tijd voor mij en hebben mij diverse haarwerkjes en haarstukjes van echt haar laten zien en voelen.

Echter, ik ben van het gemak en heb weer gekozen voor een synthetisch haarwerk. Bij Salvatore kan je ook een aantal haarwerkjes op zicht bestellen en heerlijk thuis op je gemak en in je eigen omgeving passen. Ik twijfelde tussen diverse haarwerkjes en heb er twee meegekregen om thuis te passen en te wennen. Salvatore stuurt mij ook nog een aantal haarwerkjes en als ik alles in huis heb ga ik heerlijk op mijn gemak met man en kinderen haarwerkjes passen. Lees anders ook mijn blog eens.
Zie: http://www.haarweb.nl/forum/blog.php?b=420

Waar gaat het dragen van een (synthetisch) haarwerk bij jou mis ? Kan je er echt niet aan wennen ? Heb je de verkeerde keuzes gemaakt qua haarstijl ? Als je een (synthetisch) haarwerkje hebt wat bij je past, qua kleur, model, en snit, dan ziet echt niemand dat het nep is hoor. Althans zo ervaar ik het.

Ik koop liever 3 - 4 synthetisch haarwerkjes per jaar dan 1 haarwerk van echt haar. Maar dat is mijn persoonlijke keuze.

Lief Ikkeltje, heel veel sterkte en overweeg eerst nog eens een goed gesprek met je huisarts.

Lief groetje,
Astrid

Laatst gewijzigd door Astrid26; 9 maart 2014 om 14:47 Reden: tikfout
Astrid26 is offline   Met citaat reageren