Los bericht bekijken
Oud 12 maart 2014, 18:29   #7
mamamarleen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 februari 2010
Locatie: België
Berichten: 184
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikkeltje336 Bekijk bericht
beste mamamarleen,

ik draag ook een synthetisch haarwerk van la belle madame en ik moet zeggen dat ik een haarwerk draag dat enorm gelijkt op het jouwe. Ik heb nog maar één keer een negatieve opmerking gekregen, maar IK voel mij er niet gelukkig mee, omdat IK weet dat het nep is en IK vind dat je dat ziet.Ik let er ook op of mensen me extra aanstaren en doordat blijf kijken staren zij terug. Ik heb er vele gepast maar telkens heb ik dat nep gevoel en als ik 's avonds mijn pruik naast mijn bed zie staan kan ik wel huilen. Wie ben ik nog zonder haar? Geen man die dat wilt. Ik zal altijd eenzaam blijven en dat maakt me diep ongelukkig.
Ikkeltje,

Toen ik mijn man leerde kennen, 10 jaar geleden, vertelde ik hem onmiddellijk over mijn haaruitval en dat ik bang was dat ik kaal zou worden en een pruik moet dragen. Voor hem maakte het niet uit : met of zonder haar ziet hij me heel graag. Mijn haaruitval heeft het me ook moeilijk gemaakt om een relatie te durven aangaan.
Ik ben nu zover dat ik dus een haarwerk draag en mijn man is echt fier met me omdat ik zo straal en meer zelfvertrouwen heb. De eerste 3 weken had ik het wel emotioneel moeilijk en weende ik vaak maar dan heb ik voor mezelf uitgemaakt het te aanvaarden en als ik nu in de spiegel kijk met m'n hw op (vroeger durfde ik nauwelijks in een spiegel te kijken) vind ik me heel mooi.
Ik heb zoveel mooie reacties gehad op mijn nieuw kapsel dat ik echt blij ben met mijn haarwerk en ik me geen zorgen meer maak over het feit dat men het nu ziet dat ik een hw draag.

Heb er ook maar vertrouwen in dat je mooi bent met je haarwerk ! En pieker er niet meer over of men het nu wel of niet ziet. Geloof in jezelf en je zal je zekerder voelen.

Groetjes.
Marleen
__________________
Sinds mijn 17 jaar AGA. Na 27 jaar frustraties en gesukkel met medicatie, camouflage en zelfs een zinloze haartransplantatie, draag ik sinds december 2013 een haarwerk. Nu heb ik mijn zelfvertrouwen terug !!!
mamamarleen is offline   Met citaat reageren