Los bericht bekijken
Oud 12 maart 2014, 18:55   #9
mamamarleen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 februari 2010
Locatie: België
Berichten: 184
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikkeltje336 Bekijk bericht
beste mamamarleen,

ik draag ook een synthetisch haarwerk van la belle madame en ik moet zeggen dat ik een haarwerk draag dat enorm gelijkt op het jouwe. Ik heb nog maar één keer een negatieve opmerking gekregen, maar IK voel mij er niet gelukkig mee, omdat IK weet dat het nep is en IK vind dat je dat ziet.Ik let er ook op of mensen me extra aanstaren en doordat blijf kijken staren zij terug. Ik heb er vele gepast maar telkens heb ik dat nep gevoel en als ik 's avonds mijn pruik naast mijn bed zie staan kan ik wel huilen. Wie ben ik nog zonder haar? Geen man die dat wilt. Ik zal altijd eenzaam blijven en dat maakt me diep ongelukkig.

Ikkeltje,

Ik zet mijn hw 's avonds niet op mijn nachtkastje naast mijn bed, maar op een een open standaard op de bovenste plank in mijn kleerkast. Het is ook beter voor de duurzaamheid dat het in een kast staat, zei de verkoopster mij.
's Morgens zet ik het dan op alsof het een accessoire of kledingstuk is.

Groetjes.
Marleen
__________________
Sinds mijn 17 jaar AGA. Na 27 jaar frustraties en gesukkel met medicatie, camouflage en zelfs een zinloze haartransplantatie, draag ik sinds december 2013 een haarwerk. Nu heb ik mijn zelfvertrouwen terug !!!
mamamarleen is offline   Met citaat reageren