Los bericht bekijken
Oud 20 april 2014, 00:52   #2
cddb
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 januari 2014
Berichten: 52
Geslacht:
Dat er een groter taboe hangt op een haarwerk bij mannen ben ik het wel mee eens en dat zie je hier al op het forum de meeste topics zijn voor of door vrouwen gemaakt en je komt maar weinig mannen tegen die er open over durven te praten ook in het dagelijks leven.
ook als je op internet zoekt naar herenpruiken kom je maar bar weinig moois tegen en kom je vaak uit bij van die jaren 70 kapsels waar je niet fatsoenlijk mee over straat kan, voor vrouwen is er veeeeeel meer keuze en dat is alleen maar fijn maar voor mannen soms ook wel verwarrend en frustrerend (voor mij in ieder geval)
Ikzelf heb ook best lang (misschien wel te lang) gewacht met het nemen van de beslissing om een haarwerk te nemen mede doordat je op internet weinig dingen leest voor en door mannen.

ik krijg nu over een paar weken mijn eerste haarwerk en kan niet wachten, ik schaam me er niet voor en ben blij dat ik de stap heb genomen en zal ook zeker als mensen er over vragen vertellen wat er allemaal mogelijk is.
begin vorrig jaar droeg ik een zelf gemaakt haarstukje met clipjes, dat werkte toen nog goed voor mij en helaas is dat nu niet echt meer mogelijk, maar als mensen er om vroegen heb ik er ook nooit een geheim van gemaakt en vaak als andere ervan hoorde geloofde ze me niet (tot ik het losklikte en liet, zien zo leuk die reacties van mensen)

waar ik het niet mee eens ben is om zo'n party alleen toegankelijk te maken voor mannen ik denk dat mannen en vrouwen heel veel van elkaar kunnen opsteken als het gaat om haarwerken, denk hierbij aan verzorging en bevestigingsmethodes want tape is tape of je dat nu bij een man of een vrouw op plakt.

Groetjes cddb
cddb is offline   Met citaat reageren