Los bericht bekijken
Oud 21 april 2014, 20:52   #6
polydox
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 september 2012
Berichten: 233
Geslacht:
Over het algemeen denk ik dat haarverlies bij vrouwen meer in een taboesfeer zit dan mannen. Bij mannen wordt een kaalgeschoren kop vaak als wat ruig gezien en zij hebben dus een goede optie. Ook hebben zij een optie om een HT te laten doen. Wij vrouwen zijn op een haarstuk aangewezen. Ook hier zijn veel vrouwen die veel moeite hebben om aan een haarstuk te gaan, maar uiteindelijk is het de enige optie. Tenzij je met zeer weinig haar wil lopen. Maar er is ook duidelijk sprake van schaamte in veel gevallen. Er zijn maar weinig vrouwen die het vrijuit tegen iedereen vertellen als ze een haarstuk hebben.
Wat ik wel denk is dat de haarstukjes voor vrouwen al veel langer vrij goed zijn. Bij mannen kon je ze vroeger vrij gemakkelijk zien zitten. Vaak werd het dan als belachelijk gezien en een beetje verwijfd en ijdel. Ik denk dat dat er nog steeds een beetje aan vast zit. Net zoiets als mannen en make up. Eerlijk gezegd heb ik weinig moeite met een man met een haarstukje itt mannen die druk zijn met crèmes, zonnebanken en hun rimpels. Daar krijg ik persoonlijk een beetje de kriebels van.
__________________
AGA of toch oorzaak in vit D deficiëntie?

Regime:
Minox 5% 1ml/dag weer begonnen per september 2015
Keto shampoo 1% + conditioner met castor/arganolie
Supplementen Vit D, Biotine, Kiezelzuur, Multivit, Omega, MSM, Zink, Magnesium, L-Carnitine, Q10, Druivenpitextract, L-Arginine, Paardenkastanje
Hennakleuring



Status: momenteel weer zeer fors haarverlies, najaar? Ook weer pijn op de hoofdhuid. Weer ongeveer 1/3 kwijt

Laatst gewijzigd door polydox; 21 april 2014 om 20:54
polydox is offline   Met citaat reageren