Los bericht bekijken
Oud 2 september 2016, 11:25   #4
hijzonderhaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2014
Berichten: 59
Geslacht:
Hallo allemaal. Ik dacht, het is tijd voor weer eens een update.
Ik zit nu op 4,5 maand. Ik heb gisteren wat foto's gemaakt.

Het is bij mij heel lang rood geweest, zeker nog 3 maanden. Maar volgens mij heeft dat onder andere te maken met een goede doorbloeding en een behoorlijke dichtheid. Ik heb me er dus niet zo aan gestoord. Moet wel zeggen dat toen de roodheid was weggetrokken, dat het er een stuk rustiger uitzag.

Het wordt elke keer weer wat voller en ik hoop dat de dichtheid blijft toenemen de komende tijd (1,5 maand?).
Als ik mezelf bekijk in de spiegel, vooraanzicht, ben ik al heel tevreden. Als ik bij een bepaalde lichtinval kijk en dan van bovenaf, dan zie ik nog wel veel dunheid. Als ik van dichtbij bekijk, zie ik natuurlijk ook nog veel dunheid.
Er van uitgaande dat het de komende tijd nog dichter wordt, meer haren, en dat de maanden daarna de haren dikker worden en van structuur veranderen, dan wordt het wel een mooi resultaat.

Als ik het nu vergelijk de de 'voor' situatie is het al een wereld van verschil.

Ik krijg veel positieve reacties. Tot nu toe nog niet iemand die kritiek heeft, of een oordeel heeft klaar staan.

Nu het kort is, is het al ongelooflijk hoe ik me voel als ik op straat loop en er komt een windje opzetten en mijn haren waaien niet allemaal naar boven en dat mn inhammen zo duidelijk zichtbaar waren. Dat vond ik in de 'voor' situatie een vd ergste dingen die er was. En dan te bedenken dat er bijna elke dag wind staat...

Ik heb drie fotos in het fotoalbum gezet. Ik ga zo proberen hieronder ook toe te voegen:



hijzonderhaar is offline   Met citaat reageren