Discussie: Oproepje
Los bericht bekijken
Oud 13 februari 2013, 00:09   #4
riek
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 november 2012
Berichten: 15
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lieverdje Bekijk bericht
Hoi,

Ik zit er al een tijdje aan te denken om hier een oproepje te plaatsen, dus ik ga het nu maar eens gewoon doen. Niet geschoten is altijd mis :-)
Ik ben een 21jarige vrouw, woonachtig en studerend in Rotterdam en ben eigenlijk op zoek naar meiden die ook trichotillomanie hebben, om een keer mee af te spreken/ervaringen uit te wisselen etc.!
Zelf trek ik haren vanaf mijn 9e ongeveer, dus dat is nu al een hele tijd.
Ik ben 1 jaar ervoor in therapie geweest, maar dat heeft helaas niet echt geholpen. Af en toe heb ik trekvrije periodes, maar helaas val ik steeds weer terug. Baal er ontzettend van dat het me nooit lukt om normaal, mooi haar te hebben.
Naast TTM, heb ik last van concentratieproblemen en ben ik erg snel afgeleid. Dit laatste in de zin van dat ik er maar een hele kleine trigger hoeft te zijn of ik krijg al de neiging om haren te gaan trekken.
Ook ben ik helaas behoorlijk onzeker hierdoor.
Buiten mijn vriend en mijn ouders om weet niemand van dit probleem en het lijkt me fijn om er met iemand over te praten die hetzelfde heeft.
Voel je je aangesproken, stuur me dan een berichtje.
Groetjes!
Hoi!
Mij lijkt het leuk om kennis met je te maken en wie weet kan ik je helpen (ben zelf nu 9 maanden trekvrij). Hoe kunnen we in contact komen? Groetjes
riek is offline   Met citaat reageren