Los bericht bekijken
Oud 12 december 2021, 19:28   #5
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
[QUOTE=Futmrs;464360]Zojuist het traject bij Eberson afgesloten (2019). Ik had in een eerdere post aangegeven dat ik uiteindelijk spijt had van mijn keuze voor zijn kliniek omdat de haarlijn niet natuurlijk was (foto 1) en het resultaat niet naar wens. Er is wat heen en weer getouwtrek geweest waarbij ik aangaf dat ik graag een compensatie wilde voor het geld dat hij verdiend had en omdat ik later dus nog een duurdere herstelbehandeling (foto 2) moest laten doen bij Bisanga in april 2021. Die overigens geheel naar wens en boven verwachting is geworden.

Las nog je eerder post van vorig jaar:Eberson, 2020, 1250 grafts
Aanvankelijk was ik heel tevreden over de ingreep. Super blij over de dag zelf en het contact met Eberson gedurende de weken/maanden erna voor vragen enzo. Mooie kliniek, aardige dokter en gewoon een relaxte dag met een lekkere lunch en 2 gezellige dames werkzaam in zijn team. Eberson is zeker kundig maar toen ik mijn consult bij Bisanga had gaf Christian aan dat er veel dingen veel beter hadden gekund. Niet alleen de dichtheid was twijfelachtig (met 1250 grafts wist ik wel dat dit niet geweldig zou zijn en een tweede keer nodig zou zijn) maar ook waren er verschillende grafts niet in de juiste groeirichting geplaatst. Bovendien waren er te dikke grafts geplaatst voorin waardoor het niet natuurlijk was. Ik heb met Eberson gesproken en mijn kritiek geuit maar ik vond de reactie nogal onbegripvol en hij bleef voornamelijk tegenspreken en zeggen dat ik nog maar op controle moest komen en dat het nou eenmaal kan gebeuren dat het resultaat tegenvalt. Whatever. Ik besloot om hier mijn tijd en energie niet meer in de steken dus ben meteen overgestapt op Bisanga.

Bisanga, 2021, 2084 grafts herstelbehandeling 1 jaar later

Interessant maar dr. Bisanga heeft dus dubbel zoveel grafts naast een deel van je vorige behandeling van Eberson geplaatst en bouwt daarmee deels voort op de al bestaande dichtheid.






Hi interessant en vervelende ervaring voor jouw maar eerlijk gezegd vindt de linker foto wat betreft resultaat helemaal niet zo slecht je hebt hier zelfs minder krul haar dan op foto 2. Alleen de dichtheid had wat hoger gemoeten. Je eerste behandeling was zeker een fue? Fue behandelingen bij vrouwen zijn altijd lastiger te doen vanwege de haarsparende behandeling. Heeft hij geen extra behandeling aangeboden ter compensatie?
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017



Laatst gewijzigd door Hairforlife; 12 december 2021 om 19:41
Hairforlife is offline   Met citaat reageren