Los bericht bekijken
Oud 12 december 2021, 20:10   #6
Futmrs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2019
Berichten: 33
Geslacht:
Nouja ik weet niet wat jij een mooie natuurlijke haarlijn vindt maar dat was dat dus niet. Zie je de dikke pluggy haren vooraan? Dat hadden meer haren van de zijkant van het hoofd moeten zijn aangezien ze daar zachter en dunner zijn. Zo maak je een voorkant zachter en natuurlijker, zeker bij vrouwen die het haar niet omhoog maar naar de zijkant en platter dragen. Overigens herken ik nu inmiddels wel de pluggy haarlijn die ik vaker zie bij zijn clientèle.

Ben het met je eens dat je met 1250 geen superdicht resultaat kunt krijgen maar het gaat hier vooral om de skill van het creëren van een zo natuurlijk mogelijk ogend resultaat. Dit zou met 1250 ook beter gekund hebben en staat daar los van. Een echt goed dicht resultaat heb je vaak pas na meerdere behandelingen. Overigens heb ik van mezelf ook slag in mijn haar dus sluit de herstelbehandeling juist beter aan.

Daarnaast is het belangrijk om te kijken naar de groeirichting waarin je ze terugplaatst en dat deze matcht met hoe je je haar draagt hoe je eigen haar groeit. Bij mij stonden ze aan de linkerkant rechtop en zelfs de verkeerde kant op (zie bijlage), naar rechts, wat zelfs pijn deed bij het er overheen wrijven. Ik heb hier nu 2 mensen over gesproken, waaronder 1 vrouw en man, die dezelfde ervaring hadden bij Eberson.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20211212_201207.jpg‎ (124,1 KB, 288x gelezen)
Bestandstype: jpg 20211212_190454.jpg‎ (43,6 KB, 296x gelezen)

Laatst gewijzigd door Futmrs; 12 december 2021 om 20:23
Futmrs is offline   Met citaat reageren