Los bericht bekijken
Oud 13 januari 2008, 22:22   #7
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pablo Bekijk bericht
Hallo nogmaals,

Hier zijn er foto's. Ik heb 2 foto's geplaatst voor de behandeling en 2 die ik gisteren heb gemaakt. Een van de foto's is niet zo scherp, maar jullie zullen wel het idee krijgen.

Ik heb nl 3000 grafts op de boven kant van mijn hoofd egkregen en 800 op de kroon.

Ik denk dat ik ook een beetje geluk heb omdat mijn haar heel donker is en ik ben licht getint, dus de korstjes lijken meer op moedervlekken dan korstjes.

Wat de zwellind betreft ik denk dat gisteren erger was dan vandaag. Op dit moment lijkt het alsof ik wat "dikker" ben geworden maar niet alsof mijn gezicht gezwollen is.

Groeten!
Hoi Pablo,
Mooie foto`s , komplimenten daarvoor .

Als ik alles eens goed bekijk word je haar straks een stuk dichter als voorheen en ik denk dat je reuze blij zult zijn met het eind resultaat

Ben erg benieuwd of jij ook een shock loss krijgt waarbij alle geimplanteerde grafts uitvallen maar na ongeveer 3 maanden weer beginnen te groeien .
Hoop dat je snel die zwelling kwijt bent want dat vind ik persoonlijk nog het ergste je kunt gewoon geen boodschappen of wat dan ook doen want je ziet er dan echt niet uit ..thuis blijven en leven als een kluizenaar (met internet ), maar goed dat is over een paar dagen weer verleden tijd..
Ik moet je gelijk geven bij jou vallen die korstjes niet echt op ,nou maar wachten op het eindresultaat

Hoop dat je binnenkort weer wat foto`s plaatst hier.

Groeten Blizzard
blizzard is offline   Met citaat reageren