Discussie: Fuegenix of Hairtec
Los bericht bekijken
Oud 24 mei 2023, 10:01   #7
Sayang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 mei 2023
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 17
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CJes Bekijk bericht
Ik heb zelf een haartransplantatie ondergaan bij HairTec dus ik kan alleen daarover oordelen en ben heel positief. Ook over het resultaat na 8 maanden. Ik heb voor hen gekozen vanwege de duidelijke informatie die ze online hadden en tijdens het gesprek gaven. Daarnaast zijn ze transparant over hun resultaten op social media met duidelijke foto’s en filmpjes. De comfort verdoving werkte voor mij prima. Ik voelde alleen de eerste drie prikken met de speciale pen en daarna voelde ik geen branderig gevoel meer en de hele operatie verliep voorspoedig. Maar dat is mijn persoonlijke ervaring en ieder zijn pijngrens is natuurlijk anders.

Fuegenix heeft vele volgers hier dus die kunnen beter oordelen wat ze van dr Munib vinden. Maar ik heb zelf nog geen enkel slecht resultaat van hem gezien, dus dat zegt ook wat.

In je overweging moet je ook meenemen hoeveel budget je hebt. Want Fuegenix vraagt een veelvoud (zover ik begrijp van andere leden) in vergelijking tot HairTec. Ik zou gewoon bij beiden langsgaan want ik ben zelf ook bij meerdere klinieken geweest. Mijn gevoel was bij HairTec het beste dus dat werd de keuze.

Heel veel succes bij je beslissing en laat weten wat het geworden is.

Dankjewel voor je info Ja ik hou iedereen op de hoogte waar ik de ingreep ga laten doen. Sta jij ook toevallig online of op youtube ik zie mooie resultaten idd op social media mbt Hairtec mag ik jou evt ook pb als ik vragen heb? En zou je mij evt voor en na foto's willen laten zien?

Laatst gewijzigd door Sayang; 24 mei 2023 om 11:18
Sayang is offline   Met citaat reageren