Discussie: Fuegenix of Hairtec
Los bericht bekijken
Oud 24 mei 2023, 10:12   #9
Sayang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 mei 2023
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 17
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door (H)appy Bekijk bericht
Ik heb mijn HT deze maand bij Fuegenix gedaan en zowel bij de consultatie als de behandeling ben ik heel tevreden. Later schrijf ik hier nog een review over.
De resultaten hier zorgden ervoor dat ik op consultatie ging bij Fuegenix alsook de duidelijke foto's op zijn site.
Voor mij tellen dan ook vooral de resultaten om tot een beslissing te komen. Die prikken zijn bijzaak en zijn ook heel kort. Je hebt slechts x aantal grafts dus besteed ik deze liever in een kliniek waar ik een vertrouwd gevoel en overtuigd ben van een goeie, professionele behandeling. Wat ik daarnaast erg apprecieerde bij Dr. Ahmad is dat hij realistisch is en jou een eerlijk en duidelijk beeld kan geven van wat je kan verwachten.
Dankjewel voor je reactie! Fuegenix zie ik idd alleen maar lof op het forum maar idd de prijs... als ik daarvoor kies moet ik denk ik toch even doorsparen .. Maar bij Hairtec zie ik ook een en al lof en is minder prijzig
Prikken zijn idd bijzaak maar ik zie zoiezo best op tegen de hele operatie het hele gebeuren waardoor ik zoiets als comfort verdoving een super fijne geruststelling vind


Ik ga idd bij beide info aanvragen
Sayang is offline   Met citaat reageren