Los bericht bekijken
Oud 17 februari 2021, 10:58   #40
Tom12345
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 oktober 2020
Berichten: 113
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KidMinchia Bekijk bericht
Bedankt haha. Ik heb juist het gevoel dat als ik naar de voortgang van anderen kijk op dit forum dat anderen een beter resultaat hebben geboekt na 5/6 maanden. Maar geduld is een schone zaak.

Ben tot nu toe zeker tevreden, maar heb nog altijd een lichte twijfel of de haarlijn niet beter 1 cm lager had gekund. Dit is ook wat ik voornamelijk in mijn omgeving hoor. “Waarom heb je je haarlijn niet lager gedaan?†Hij zit nu nog steeds iets wat hoog en merk dat vooral tijdens videobellen voor mijn werk. Ik heb ook niet het idee dat mensen (nu nog) een enorme verandering zien. Wellicht had de haarlijn dus iets lager gekund en de lijn iets rechter. Maar goed, dan weet ik nog niet hoe het eruit zou komen te zien (misschien onnatuurlijk) en had het meer grafts gekost. Daarnaast heb ik vroeger ook geen hele lage haarlijn gehad en van nature een wat groter voorhoofd.
Ik vind persoonlijk je haarlijn niet te hoog. Je moet rekening houden met een persoonlijk plan. Vergelijken met anderen is niet verstandig, omdat je automatisch alle goede punten pakt van anderen en tot een supertransplantatie komt. Niet iedereen heeft hetzelfde donorgebied, hetzelfde ontvangstgebied, er zijn andere leeftijden en een heel andere haarkwaliteit. 1 cm lager, had enorm veel extra grafts gekost. Misschien waren die er niet, past dat niet in één behandeling, heb je niks meer over in je donorgebied of kan je donorgebied dat niet aan. Bovendien moet je haarlijn ook passen bij de rest van je kapsel en leeftijd. Ik vind het tot nu toe al echt een mooi resultaat en de dikte zal alleen nog maar toenemen de komende maanden.
Tom12345 is offline   Met citaat reageren