Discussie: Advies kliniekkeuze
Los bericht bekijken
Oud 2 mei 2022, 13:25   #9
FueGenix
Dr. M. Ahmad
 
FueGenix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2020
Berichten: 173
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PuntjesOpDe-i Bekijk bericht
Beste Dr. Ahmad, het is geen aanval of kritiek op de kliniek, maar het valt op dat er "ineens" zeer veel revieuws hier op haarweb verschijnen over fuegenix. Dit terwijl doorgaans slechts een klein percentage normaliter zijn ervaringen achterlaat.
Hi Puntjes,

Ik vat het niet op als een aanval. Ik lees wat je zegt en snap waarom je het zegt. Echter komt het woordje hype met een negatieve lading, welke ik wilde ontkrachten.

Als iemand lid is op haarweb en diegene komt bij mij via haarweb, dan zijn deze patiënten vaak ook bereid om de community te helpen door hun ervaring te delen. Hier staat nooit een korting o.i.d. tegenover. Geheel objectief.

Verder is het delen van een ervaring met dag 1 als behandeldag met kwaliteit goede foto's iets wat veel andere klinieken ook zouden moeten doen. Helaas worden er vaak maar halve ervaringen geplaatst, of plaatst met een lofzang, zonder toegevoegde foto's, of wordt er een ervaring geplaatst vanaf maand 5/6 wanneer men al het resultaat heeft. Hier hebben andere lotgenoten weinig aan.

Daarnaast is de gemiddelde patient die bij mij komt meer geschoold op het gebied van HT's, door onderzoek vooraf, en heeft hogere eisen dan gemiddeld. Diegene heeft vaak ook de mindset om dan hier een steentje aan bij te dragen. Uiteindelijk draait het om het helpen van lotgenoten. Helaas zijn velen hier erg zuur, zonder dat men daar eigenlijk een echt reden voor heeft (in algemene zin).

Ik heb wekelijks patienten van Amerika tot aan Kuweit. Er komen nog veel mooie dingen aan op internationaal vlak en onderzoek. Vandaar dat het tijd nodig heeft, vooraleer je zal zijn bijgedraaid.
__________________
Art-gallery:
https://fuegenix.nl/art-gallery/


Ervaringen op Haarweb over FueGenix Haarkliniek:
http://www.haarweb.nl/forum/tags.php?tag=fuegenix
FueGenix is offline   Met citaat reageren