Los bericht bekijken
Oud 28 oktober 2008, 07:59   #38
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Falcone Bekijk bericht
Blijkbaar kan jij het moeilijk verkroppen dat er van jouw kliniek heel wat ontevreden zijn. je moet dat echter niet ventileren door te kappen op andere aanbieders waarvan je zelfs met een vergrootglas geen ontevreden klanten vindt.

En neen ik krijg nu geen betere prijs ik krijg sowieso al een zeer faire prijs bij prohair ONDANKS dat ik na mijn eerste HT naar de concurrentie nl AC waar ik evenzeer tevreden over ben. Blijkbaar zeer moeilijk voor u.

En waarom denkt u dat mensen hun positieve ervaringen post-ingreep gaan plaatsen? Omdat ze daarvoor zouden aangezet worden? maar man toch denk jij nu echt dat een ontevreden klant zich daarvoor laat lenen.

Ik moet hier de verdediging van prohair niet op mij nemen maar ik vind het intriest dat één van de prijs/kwaliteit beste HT instituten wordt afgekraakt door adepten van HT instituten die door eigen patienten ondermeer als TERRORHAIR( om misbutt te parafraseren) bestempeld worden.

ik roep hierbij diegenen die dus een slechte ervaring hadden bij prohair ook op hun ervaringen mee te delen zodat iedereen kan oordelen over zowel de goede als minder goede resultaten.

Ik herinner me hier bvb ook nog een zaak van een patient met een zeer laag litteken en amper groei bovenop ( LA of transhair) en die zijn verhaal ook deed en met een kleine fue content werd gesteld.....Die zweegt daarna ook.

Toch vreemd dat ik limbo zelden hoor met kritiek als het gaat over transhair, LA, GHO of anderen die prijs/kwaliteit mijns inziens allesbehalve zijn.
Falcone, jouw tenen zijn zo lang als de afstand van Luik naar Oostende. Ik kraak PH ook niet af, vindt het alleen niet koosjer wat hier gebeurt. LA, Gho ken ik niet, kan ik ook niet over oordelen. En ja, ik was tevreden over TH, maar weet dat niet iedereen dat is (was). In een nutshell mijn verdediging.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren