Los bericht bekijken
Oud 28 oktober 2008, 12:02   #40
vega24
HaarWeb lid
 
vega24's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2006
Berichten: 334
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Falcone Bekijk bericht
De realiteit is dat mensen die tevreden zijn over een kliniek dat sowieso zullen uiten zij hebben daar helemaal niemand voor nodig.

http://pb-hair.co.uk/forums/view_forum.php?id=23

Op het net vond ik deze resultaten van prohair.

Dit zegt toch meer dan voldoende denk ik zo. Dit zijn consistente resultaten en niet met getruceerde foto's.

Prohair is absolute top qua FUE en dat op wereldvlak. Niet enkel de pioniers maar ook leidinggevend qua resultaten en nieuwe(fijnere) technieken.

Ik heb zowel bij prohair als bij AC een fue laten doen , en als mijn gezondheid het toe laat straks terug bij prohair, en ik ben als vlaming blij dat zowel prohair als AC op topniveau FUE's aanbieden. Ik kan beiden dan ook warm aanbevelen.

Waar zit dan het verschil? Bij AC ging alles sneller maar was de nazorg minder. Bij prohair werkt iets minder personeel maar daar is de opvolging toch beter en frequenter en nog een verschil is vind ik dat je bij
prohair het gevoel hebt gewoon even te ontspannen ( DVD'tje op) en een cosmetische operatie te ondergaan. Terwijl ik bij AC meer het gevoel had in een kliniek te zitten met witte muren, baxter etc( wat mssh ook logisch is gezien ze FUT aanbieden).Eigenlijk is dat irrelevant maar aangezien de kwaliteit van beiden zeer hoog ligt maken zulke zaken wel het verschil!Personeel is even vriendelijk.

En als Bart ergens krediet verdient dan is het wel dat hij de man is die FUE naar europa gebracht heeft en het FUT monopolie doorbroken heeft en , wie weet hoeveel, mensen van een definitief litteken bespaard heeft.


Ik nodig iedereen uit die FUE aanbiedt om dezelfde consistente zuivere resultaten te tonen zodat we als patient kunnen vergelijken. Vooral van GHO zou ik graag eens zulke zaken zien.

Die adverteert met mooie fabeltjes overgoten met wetenschappelijk sausje maar van hem zien we quasi geen enkel deftig resultaat.

Ik ben op het net ( en ik surf wel wat op HT forums) nog geen enkele ontevreden patient van prohair tegen gekomen en ook zelden van AC( indien wel is het dan nog FUT). Dat is niet gemanipuleerd dat is realiteit.

En wees maar zeker als het met de kwaliteit niet goed zit dan mag de marketing nog zo goed zijn en dan mag men nog zoveel (al dan niet betaalde) fakers inzetten dan komt de waarheid toch naar boven zie maar naar heel de hetze rond ARMANI. Niemand heeft zulke marketingmachine als die kliniek. Maar zijn resultaten waren met FUE in het begin allesbehalve en zij dreigden hun patienten en criticasters af met legale acties.


Prohair heeft voor zover ik het kan inschatten altijd op een propere manier reclame gamaakt en heeft zichzelf bewezen door resultaten ipv door marketingfabeltjes.

Ik ben als klant in ieder geval tevreden dat ik niet naar de VS of canada moet maar dat ik vlak bij de deur keuze heb uit 2 evenwaardige topaanbieders waarbij dan voor mij momenteel de prijs en de persoonlijke opvolging in het voordeel van prohair spelen.

ik moet overigens zeggen dat ik ei zo na in het begin gevallen was voor de marketing van smedts en co...gelukkig heb ik op tijd op het net gezien wat FUT echt inhoudt ( en dat was niet wat die praatjesmaker voorstelde).

Ik ben Beverotti dankbaar dat hij mij de optie van FUE in belgie vlak bij de deur mogelijk gemaakt heeft en dat hij de bal aan het rollen gebracht heeft.Tegen de stroom in.

En bij wie je ook gaat doe je research en vergelijk resultaten.

Vind jij dat dit goede resultaten zijn? Dat je Prohair de hemel in prijst?

Dat Prohair en andere klinieken haren kunnen transplanteren dat weten we nou ook wel, maar als je t gaat hebben over het vergelijken van resultaten dan zeg ik stop even.

Jij moet je research doen en resultaten vergelijken.

Dit noem ik "Dekkende Resultaten", Dit zijn geen mooie of goede resultaten, Dit zijn geen top prestatie's, Dit zijn prestatie's waar patienten blij zijn dat ze weer wat haar op hun hoofd hebben.


Deze resultaten zijn geen promotie waard!

Niet voor Prohair niet voor transhair en ook niet voor AC en alle andere klinieken die dit soort resultaten leveren.


We willen niet nog meer mensen met dit soort resultaten.

Want verder dan deze resultaten komen prohair en andere klinieken op DIT moment niet!

Dat de Fue's van Armani niks voorstelden in het begin, dat is allang voorbij,

http://www.hairlosshelp.com/forums/m...&enterthread=y



Met andere woorden, hou op met dat gepromoot van deze "Dekkende resultaten", En zorg dat je zelf een goed resultaat krijgt. Ik zou het ook wel willen dat alle klinieken mooie resultaten leveren, I.P.V "Dekkende Resultaten, dan hadden we het allemaal wel van de daken geschreeuwd!

Maar tot die tijd,

Zal ik alle Marketingsmachine's goed onderhanden nemen.


Vega.
__________________


Regime:

18-7-2008 1e HT FUE 1050 AC te Hasselt.

1.25Mg Finasteride - (10-11-2006)

5% Minox/Duta Topical - (28-1-2008)

1x 320MG Saw Palmetto.

Rooscure 2x per week - (26-11-2006)
Folligen Therapy Spray - (27-8-2007) 1x per week.
Emu Oil for Hair - (27-8-2007) Gestopt!
Vitamines ( IJzer,Zink etc,)

Status NW_2

Pitiful Scum.

You Die...

Laatst gewijzigd door vega24; 28 oktober 2008 om 13:43
vega24 is offline   Met citaat reageren