Los bericht bekijken
Oud 10 december 2020, 11:49   #25
Hans90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 november 2009
Berichten: 210
Hallo Themen,

Tof dat je er nog even naar vraagt! Over de behandeling en het resultaat tot nu toe ben ik erg tevreden!
De ingreep is qua pijn wel wat tegengevallen, vooral de prikken aan de voorkant heb ik goed gevoeld hahah. Het vervelende was dat op één of andere manier de verdoving bij mij sneller raakt uitgewerkt dan gemiddeld. Ik heb dat eerder een keer gehad bij het trekken van verstandskiezen. Misschien dat mijn lichaam de verdoving wat sneller afbreekt.

Hierdoor hebben ze veel moeten bijspuiten, ik heb niet geteld maar ze hebben zeker meer dan 10 extra prikken moeten zetten. Tijdens het terugplaatsen van de grafts was mijn hoofd heel erg gevoelig en voelde ik steken bij het plaatsen, ze wilde wel bijverdoven maar heb er voor gekozen om toch even door te bijten. Dus het laatste uurtje was even afzien.

Los van de pijn was ik over de rest van de ingreep heel erg tevreden! Ben nu bijna een week verder. De zwelling is weg en het begint er rustiger uit te zien. Ik overweeg nog om een topic te openen met de resultaten.
Hans90 is offline   Met citaat reageren