Los bericht bekijken
Oud 24 september 2014, 23:48   #4
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Nou, kan je zeggen dat stress wel degelijk een grote invloed kán hebben. Dan heb ik het wel over langdurige en behoorlijke stress om dingen die je echt aan het hart gaan. Niet de simpele dingen zoals dat je moet afwassen van je vrouw terwijl er voetbal op tv is ofzoiets... Maar velen zeggen dat het medicijn maar 1 ding kan doen en dan ook doet wat het moet doen en dat het heel onlogisch is (lees: onmogelijk) als het medicijn zijn kracht verliest. Toch ben ik van mening dat het wel degelijk zo is. Gelukkig heb ik geen last van jeuk of inflammation ofzo, verder heb ik zowat alle rare verschijnselen gehad die je maar kunt bedenken wat betreft hoofhuid en haar. Ik heb vorig jaar inderdaad een stapje teruggedaan van Dutasteride naar generieke Finasteride. Fincar dacht ik. En niet heel lang daarna werden de sheddings minder heftig en minder lang. Nu ben ik weer terug bij Dutasteride omdat ik dat toch een supermiddel vind. Kan ook tussen de oren zitten dat ik liever Dutasteride als Finasteride gebruik.
Reet is offline   Met citaat reageren