Los bericht bekijken
Oud 19 januari 2022, 16:00   #18
Michael1610
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 november 2021
Berichten: 19
Geslacht:
3 maanden na de transplantatie

Hi allen, hierbij weer een update 3 maanden na de haartransplantatie.

De eerste 2 maanden gebeurt er eigenlijk het meest. Het haar groeit nu langzaam verder, zie hiervoor weer de bijgevoegde foto’s.
Het haar begint er nu aan de zijkanten en achterkant wat futloos uit te zien omdat het wat meer is dan bovenop.
Daarom ga ik naar de kapper om het bij te laten knippen, helaas is tondeuse niet toegestaan. Na deze knipbeurt zal ik ook een paar foto’s plaatsen met hoe het er dan uitziet.

Voor de schilfers die ik op mijn hoofd had ben ik nu gelukkig vanaf door het gebruik van Ketoconazol shampoo (2x per week) + Locoid scalp lotion (2x per dag).
Deze 2 middeltjes heb ik bij m’n huisarts kunnen verkrijgen 😊

Van de kliniek heb ik een tweetal supplementen meegekregen welke ik iedere avond na de maaltijd inneem. Dit is Biotine + een multivitamine.
Wat deze supplementen specifiek doen dat weet ik niet, maar ik vertrouw op de kliniek goede spullen mee heeft gegeven.
Ook gebruik ik nu 3x per week een shampoo die ik van de kliniek heb meegekregen. Dit is een prima shampoo.
Om het donorgebied wat beter te laten herstellen is mij aangeraden om minoxidil foam te gebruiken voor enkel het donorgebied. Ik gebruik dit nu 1.5 maand en blijf het 2x per dag gebruiken tot m’n flesjes op zijn.
Daarna laat ik middels foto’s het donorgebied weer door de kliniek beoordelen om te horen of ik ermee kan stoppen (dit denk ik wel, want mijns inziens is dit gebied zo goed als gelijk ten opzichte van voor de behandeling).

De kliniek heeft mij tijdens de haartransplantatie ook aangeraden om na 6 maanden een PRP-behandeling te doen. Tijdens de transplantatie hebben zij dit ook al toegepast.
Weet iemand van jullie een goede plek waar je dit kan doen? Ik verneem het graag 😊


Zoals koekoekjonge al heeft ontdekt houd ik ook een kanaal bij op youtube waar ik elke maand een update plaats. Zie onderstaand de link van dit kanaal mochten jullie dit willen zien.

https://www.youtube.com/channel/UCkEcOVikMg15A3XklKYGLoQ


Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20220119_120529[1].jpg‎ (147,3 KB, 515x gelezen)
Bestandstype: jpg 20220119_115905[1].jpg‎ (146,4 KB, 443x gelezen)
Bestandstype: jpg 20220119_115926[1].jpg‎ (157,7 KB, 352x gelezen)
Bestandstype: jpg 20220119_115933[1].jpg‎ (155,2 KB, 317x gelezen)
Bestandstype: jpg 20220119_115941[1].jpg‎ (158,3 KB, 299x gelezen)
Michael1610 is offline   Met citaat reageren