Los bericht bekijken
Oud 12 september 2010, 21:40   #27
kyzl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 augustus 2008
Berichten: 167
*bump*
Het kan nooit kwaad dat nieuwkomers deze post ook even zien staan.

Ondertussen heb ik nog een 2e laserbehandeling ondergaan (niet meer bij Dr. Feriduni want die heeft zijn laserapparaat ondertussen verkocht) en ik ben tevreden met het resultaat. De inhammen hebben terug een natuurlijke vorm en frontaal vormt er zich langzaam maar zeker een redelijk natuurlijk uitziend eiland. Ik zeg 'redelijk' omdat ik zelf het verschil wel zie, het zijn dikkere haren die veerkrachtiger zijn. Maar ik scheer mijn haar met de tondeuze op nog geen cm en het ziet er allemaal OK uit.. kalend maar OK! Ik weet het nu heel zeker: NEVER AGAIN!!

Dr. Feriduni zei dat de FUE littekentjes in de donorzone toch vrij zichtbaar waren, helemaal glad scheren is dus geen optie op termijn. Hierin verschilt FUE dus uiteindelijk ook niet zoveel van FUT! Dat besefte ik totaal niet toen ik de operatie onderging.. (ik stond er toen ook helemaal niet bij stil dat ik dat uberhaupt ooit zou willen doen; ik was zo gefocust op een oplossing dat ik die informatie waarschijnlijk gewoon naast me had neergelegd)

Het beste bewijs dat ik terug mentale rust heb gevonden is het feit dat ik hier nog slechts sporadisch passeer, en dan vooral om de 'overige behandelingen' te checken. Ik wil er nog steeds als eerste bij zijn als het wondermiddel gevonden wordt.. En die ASC-j9 lijkt me een alvast een stap in de goede richting!
__________________
Regime
Topical:
Ochtend
- Nizoral shampoo 1 x per week
- Minoxidil 5% + ASC-J9
Avond
- Minoxidil 5% + ASC-J9
kyzl is offline   Met citaat reageren