Los bericht bekijken
Oud 13 september 2010, 04:49   #30
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kyzl Bekijk bericht
Dat er geen verschil zou zijn heb ik helemaal niet gezegd! Een FUT litteken is inderdaad veel sneller zichtbaar en ook bij helemaal glad scheren is er een verschil, maar toch..
Ik had het ook over niet en nauwelijks. Je schreef dat er uiteindelijk niet veel verschil zat tussen FUE en FUT qua zichtbaarheid van littekens. Er zit een wereld van verschil tussen...niet "sneller zichtbaar" of "een verschil"...

Daarnaast is het afwachten of je duidelijke FUE littekens kan zien als je echt alles glad scheert.

Citaat:
Ik ben helemaal geen uitzonderlijk geval, bij een FUE perforeer je je hoofdhuid in je donorgebied rondom een haartje met een zekere diameter en dit geeft altijd littekenvorming (natuurlijke reactie). Dit is een heel ander effect dan bij de slits in het implantgebied: de littekentjes achteraan zijn cirkelvormig, groter en bijgevolg beter zichtbaar. Hoe klein ook, een gladde glimmende bol wordt dat nooit meer!

Ik heb het bij mezelf eigenlijk nog nooit uitgeprobeerd, maar ik ga ervan uit dat het geen optie is.. Ik ben ervan overtuigd dat heel wat mensen die een FUE hebben ondergaan en hun hoofd glad scheren wel eens danig zouden kunnen verschieten als ze hun donorgebied in de spiegel zien!
Om de discussie maar te laten voor wat het is, of veel mensen uberhaupt ooit de intentie hebben om het hoofd helemaal glad te scheren ja of nee (je ziet toch dat het overgrote deel voor een geschoren look gaat). Je hebt je hoofd niet glad, maar ook geschoren en feriduni zei daarbij al dat er duidelijke littekens te zien waren. Je bent wel een uitzondering.

Dat je bij een FUE littekens krijgt, lijkt me duidelijk. Als ze maar niet of nauwelijks zichtbaar zijn en dat is bij jouw klaarblijkelijk dus niet het geval.

Dat je niet tevreden bent met je HT kunnen we lezen, maar je gaat nu naar mijn idee toch een stapje te ver in je negativiteit. Trekt conclusies op een eigen ervaring, die haaks staat op de info die beschikbaar is.

Ik ga weer verder pitten.

Laatst gewijzigd door norwood2; 13 september 2010 om 05:18
norwood2 is offline   Met citaat reageren