Los bericht bekijken
Oud 27 maart 2021, 16:26   #5
Ssg92
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2018
Berichten: 233
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mazomenoz Bekijk bericht
Door meningen van anderen op dit forum is mijn keuze op Eberson gevallen. Op 20 november 2020 heb ik een consultgesprek gehad met Harald Eberson, de wachtlijst was inderdaad vier maanden. Het gesprek verliep rustig en gaf me veel vertrouwen. Net zoals bij jou, werd er een conservatieve haarlijn voorgesteld en ik wilde het ook graag wat lager en rechter. Ik begrijp van jou dat ik er op de dag zelf ook nog over kan 'onderhandelen'.

Maandag 29 maart ben ik aan de beurt voor 1650 grafts.

Heb er vier maanden naar uitgekeken en heb echt zin in de behandeling.
Yo man, thanks voor je reactie. Ja hij deed er helemaal niet moeilijk over om de haarlijn bij te stellen op de dag zelf, en deed hem precies zoals ik me voor ogen had.

Het is echt veel relaxter dan gedacht. Die assistentes zijn super aardig en je kan gewoon gaan netflixen op hun flatscreen terwijl ze bezig zijn, en je voelt er echt niks van. Alleen die verdovingsprikjes in t begin zijn best vervelend maar zo erg is t ook weer niet.

Ik zal gelijk even een foto bijvoegen 3 dagen post-op. Het slapen valt enorm mee, gaat gewoon prima. Zwelling is wat gezakt naar m'n ogen dus dat ziet er wat apart uit. Verder geen pijn gehad en het jeukt nu lichtjes. Het is vooral heel veel sprayen de eerste paar dagen.

Edit: ik zie dat m'n foto's steeds gedraaid zijn, hoe kan ik dit fixen?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20210327_162534.jpg‎ (137,7 KB, 414x gelezen)

Laatst gewijzigd door Ssg92; 27 maart 2021 om 16:29
Ssg92 is offline   Met citaat reageren