Discussie: FUE op litteken FUT
Los bericht bekijken
Oud 23 juli 2011, 09:49   #12
rise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2007
Berichten: 336
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door turelure Bekijk bericht
Sorry Rise, il yacht dat t al Langer geleden was.... hou me op de boitte sou ik zeggen.

Wat ik raar vind is dat er zo weinig mensen dit laten doen, terwijl er toch veel mensen last van hebben. Hoe komt zoiets????

Geeft niet hoor Turelure, haha, iedereen kan zich vergissen, nee 1 juli 2011 is t gedaan bij mij, dus nog 2 tot 3 maandjes wachten voor t begint te groeien, zal best goed komen. Veel mensen met haaruitval die flinke littekens hebben door 1 of meerdere FUTs die wisten (nu wel door forums zoals deze) waarschijnlijk niet dat t kon, maar een andere reden is dat ze juist donorhaar naar t kale gebied bovenop hun hoofd willen verplaatsen, en de achterkant juist niet, omdat de meesten het haar iets langer laten, alleen als je wilt milimeteren dan kan t niet door de scars, maar als t goed is heeft de behandelend arts dit ook uitgelegd voor de behandeling, gelukkig is t door FUE op de scars of medische pigmentatie een behoorlijk stuk te camoufleren. Een andere reden kan zijn dat mensen bang zijn dat de grafts niet aanslaan omdat t litteken weefsel is, dat blijft altijd afwachten of t gaat groeien, we zullen t bij mij zien over een tijdje, k hou jullie op de hoogte
__________________
Klik hier voor mijn HT-blog met foto's!
Haarwerken k33 hairhotel tot 2000
FUT Hairplus, 860+620+830+1870 grafts, 2001-2006
FUE Prohair dr. De Reys, 2000 grafts, 2008
FUE Prohair dr. De Reys, 944 grafst voor de temples, 2009
FUE AC dr. Feriduni, 270 grafts, litteken, 2009
FUE AC dr. Feriduni, 1700 grafts, voor-, midden en kruin, 2010
Medische pigmentatie litteken door Irma Hulscher februari 2010, totaal 3 behandelingen.
Medische pigmentatie voor,midden,kruin, en litteken door Isabella van Beautycare Noordwijk in maart 2011.
FUE AC dr. Feriduni 1000 grafts op de kruin in mei 2011.
FUE AC dr. Feriduni 838 grafts in de 2 littekens en haarlijn 1 juli 2011
FUE AC dr. Feriduni 746 grafts kruin en littekens 160412

Totaal 11.678 grafts

Verder geen medicijnen, wel tijdelijk MSM en multivitaminen voor optimaal herstel en voorts gewoon gezond mogelijk leven!
rise is offline   Met citaat reageren