Discussie: FUE op litteken FUT
Los bericht bekijken
Oud 8 augustus 2011, 20:31   #13
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
FUE in litteken

Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met FUE in het litteken dat bij een FUT is ontstaan? Ik ben zeer benieuwd of die grafts goed aanslaan. Litteken weefsel is volgens mij iets anders dan een normale hoofdhuid dus mogelijk heeft dat gevolgen.

De reden dat ik dit nu als oplossing zie is als volgt: na enkele FUT's heeft correctie door het uitsnijden van het litteken geen uitkomst gebracht. Het litteken is nogal groot en ik bedek het door mijn haren langer te laten groeien dan ik eigenlijk wil.

De dag voor mij vakantie knipte een nieuwe medewerker van mijn kapper mijn haren achterop zo kort dat ik nu (2,5 week later) nog steeds met een zeer duidelijk litteken rondloop. Dit heeft mijn vakantie ook behoorlijk negatief beïnvloedt. Kaal zijn is iets normaals, een groot litteken achterop je hoofd niet. De maat is nu vol dus ik wil het litteken (in ieder geval deels) laten opvullen door FUE. Ik zal hier morgen ofzo nog een foto van plaatsen.....
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)



Laatst gewijzigd door test123; 8 augustus 2011 om 20:57
test123 is offline   Met citaat reageren