Discussie: Oc000459
Los bericht bekijken
Oud 4 januari 2013, 08:34   #348
fstluxe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juli 2010
Berichten: 334
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Huh... Begrijp ik 't nou goed? Gooi je alles bijelkaar in 1 topical van 10 ml? Ik doe alles afzonderlijk... Tot nu toe wel in mijn Minox, lekker makkelijk zo'n kant-en-klare vehicle, maar toevallig heb ik gisteren PPG, alcohol 70% en wat aqua purificata gekocht om toch maar een eigen vehicle te brouwen Heb alleen troubles met die verdraaide precisie weegschaal Als ik er wat OC op doe blijft dat ding op 0.000 gram staan Weet ik nog niet hoe sterk/zwak mijn OC topical is??? Hoe doen jullie dat? Volgens mij hebben meerdere onder ons hetzelfde weegschaaltje (Mini Digital Scale, 20g x 0.001g, blauwe displayverlichting). Lukt het afwegen wel bij jullie of hoe bepalen jullie hoeveel OC in de topical gaat?
heb je eerst goed gekalibreerd en Op eenheid "Gram" Ingesteld? Verder zou ik minstens per 10-20 Mg afwegen om het accuraat te houden. als je 1-2 Mg probeert af te wegen, dan ziet de weegschaal dat niet helemaal en corrigeert hij zichzelf en wordt de waarde weer 0. Dus gooi meer poeder op de schaal en kalibreer eerst = de tip.
fstluxe is offline   Met citaat reageren