Discussie: Oc000459
Los bericht bekijken
Oud 16 januari 2013, 21:39   #379
fstluxe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juli 2010
Berichten: 334
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kuit Bekijk bericht
Ik met mijn bdd kan hier moeilijk wegblijven, zo lijkt het :S

Kun je mij op de hoogte houden via pm of iets? Ik ken wel paar mensen van de universiteit die in labs werken ik kan wel vragen of dit wel mogelijk is. Wil weten weten hoe het werkt enzo.
Nog doper is wanneer iedereen van haarweb en andere forums zelf geld in doneert in 1 en dezelfde onderzoek dat iemand hier gaat leiden met een wekelijkse verslag. Ik zou zo doneren.

-Biologen en medicijngeleerden vragen of zij meedoen / ik ken er een paar van de uni / studies van tevoren goed doornemen kijken of het haalbaar is / plan
-Paar vrijwilligers / ik wil wel vrijwilligen als het moet
-Laboratoruim huren bijv. bij biofacilities, ligt eraan wat voor lab je nodig hebt.
-resultaat bekijken na 6/9 maanden

Om deze nieuwe cellen te stimuleren kun je collageen opwekkende aparatuur gebruiken?

De Dermal Papilla dat gekloond wordt kan deze zelf een follikel ontwikkelen of alleen bij geminiaturizeerd haar? [edit] < Ja dat kan


Misschien dat iemand van een haartransplantatie netwerk mee wilt doen? Bevrotti bijv. :p
Een beetje support kan uiteraard geen kwaad.

een gezonde dermal papilla cell buiten het AGA gebied in anagen fase, zal een gezond haarfolicle maken. het clonen is easy, gebeurt onder 5% zuurstof (hypoxic envinronment en 37 grade.) + een Gsk3b inhibitor zodat de gekloonde cellen haar blijven produceren... Klinkt easy, als ik het zo zeg, maar er komt idd wel iets meer bij kijken.

Iemand die haar transplantaties doet is inderdaad nodig, want we hebben +- 200 FUE nodig daaruit worden de dp cellen geïsoleerd en gecultured in een medium. je begint met 150 -200 cellen en je eindigt na zo veel pasages op xxxxxxxxxxxxxxxxx aantal de cell deling gaat vrij hard!.

wanneer het gewenste aantal is bereikt, worden deze cellen in de huid geinjecteerd en onstaan er haar folicles.

zie: http://www.aderansresearch.com/ari_experience.html




Ik zal binnenkort wel wat meer details geven
groetjes,

Laatst gewijzigd door fstluxe; 16 januari 2013 om 23:22
fstluxe is offline   Met citaat reageren