Discussie: Oc000459
Los bericht bekijken
Oud 17 januari 2013, 07:39   #383
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Ja jammer Fstluxe... Wat voor bijwerkingen had je dan?
Ik heb persoonlijk vrij weinig aan bijwerkingen ondervonden. Ik begon (schat ik) rond de 0.1% maar heb nu een OC topical gemaakt van (schat ik) rond de 0.2%. Als ik het nu aanbreng voel ik wel na een paar minuten 'tintelingen'... Dit had ik hiervoor niet en denk dus dat dit komt door de sterkere topical. Soms tintelt het vrij veel dat het een beetje jeukt! Na een half uurtje is dit weer verdwenen. Dit heb ik dus alleen ná het aanbrengen van de topical, dus niet spontaan tijdens de dag. Het zal dus wel IETS doen denk ik? Wat denken jullie???

Resultaten:
Zoals ik al eerder aangaf ben ik eigenlijk geen goede proefpersoon. Door jarenlange hevige stress, heftige shedding periodes, TE, miniaturisatie, Alopecia Areata (gelukkig beperkt gebleven tot zo'n 5 plekken die weer verdwenen zijn!), gebruik van jaren Dutasteride en Minox kan ik dus niet zeggen wat OC nou werkelijk betekent voor me? In mijn sheddingperiodes verloor ik wel tot zo'n 150-200 haren per dag, met soms een uitschieter tot wel 300+ per dag! Nu tijdens OC gebruik zo'n 80-110 haren per dag met uitschieter van 220 haren per dag.
Tijdens de NIET shedding periodes verloor ik eerst zo'n 80-130 haren per dag, nu met OC zo'n 60-100 haren per dag.
Ik hoop dat het dus inderdaad door OC komt en dat de sheddingen minder worden en op den duur uiteindelijk wegblijven. Tijd zal 't leren... Ik ga er in ieder geval mee door zolang ik minder haren verlies tot er een 'cure' is (Fstluxe: ziet er veelbelovend uit man! Ik blijf 't volgen!) Ik houd jullie wel op de hoogte.
Reet is offline   Met citaat reageren