Los bericht bekijken
Oud 31 augustus 2017, 23:47   #15
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
Naar mijn idee zou het beter zijn , moesten ze nog wat haartjes eruit halen in de dikkere zones onderaan de kin , om die vormen / cirkels met weinig haar minder zichtbaar te maken...

zover ik weet hebben ze in india hier (baardzone onder kin ) 1000 grafts uitgeboord + 500 stuks gesplit onder microscoop , en dan deze terug geplaatst tussen het hoofdhaar + injectie van dermapapila cellen en growthfactors ( deze cellen waren uit extractie borsthaar gehaald , op littekens heb ik overal witte stipjes als ik bruin ben na veel zonnen , enkel als ik 1 of 2 keer goed verbrand krijgen deze stipjes ook iets meer bruine tint , eventueel kan ik hier ook wel iets van documenteren

ik zou zoiets nog overwegen (2de extractie in baardzone als correctie) omdat je dan gewoon onder de kin overal wat minder haar hebt zonder rare vormen / cirkels zichtbaar te hebben , hier nog 200 - 300 grafts eruit halen en ik heb ook nog okselhaar donor , die mag allemaal overgezet worden , scheelt veel scheren daar , overbodig haar maar eventueel wel goeie donor naar mijn idee

baardhaar plaatsen ze nooit rond een haarlijn ,want deze haren zijn enorm dik , minimum 4x de diameter van een normaal haar , ik heb ooit eentje gezien dat loskwam van mijn hoofd en die was precies een naaldje op diameter , abnormaal dik en lang

op stylen is dit zeer weerbarstig haar dat enkel met genoeg gel in model kan gehouden worden , dat dit haar gelijk word zoals gewoon hoofdhaar mag je wel vergeten , het begint zeer snel te krullen , waardoor ik de topjes dat krullen dan bijknip , anders krijg je kroezelhaar looks tussen je normale haar
Heb je geen foto's hoe jouw haar situatie er tegenwoordig uitziet? Ben reuze benieuwd!
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren