Discussie: Jonge leeftijd HT
Los bericht bekijken
Oud 9 juli 2020, 19:14   #10
Haartjes2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2020
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Binum Bekijk bericht
Dank voor je bericht.

Ik ben niet gebonden aan een kliniek. Ik werk wel als zelfstandige in een kliniek. Ik heb inmiddels een opleiding als HT arts achter de rug zitten en voer nu ook haartransplantaties uit.

En ik ben zelfs kritisch naar de kliniek waar ik zelf werk. Vaak genoeg ook verzoeken van een consultant niet ingewilligd. Bijv. Laatst kwam er een klant die op papier kwam voor inhammen en kruin. Ik vond zijn inhammen gewoon goed. En uiteindelijk bleek dat hijzelf zich hier ook niet aan stoorde maar dat het hem was geadviseerd om het ook te laten doen. Nou, dat hebben we dus mooi niet gedaan. Klant blij, arts blij. Kliniek wat minder want uiteindelijk komt de klant niet meer terug voor een 2e behandeling. Immers als hij zijn inhammen had gedaan en verdere haarverlies zou krijgen, dan MOET hij wel een tweede HT overwegen.

Ik ben het gewoon zat om te zien hoe haarklinieken te werk gaan. Iedere eigenaar van een haarkliniek, of consultant die hier nu meeleest zal zich echt dood irriteren aan mijn gedrag. Maar ik ben (zoals je mijn topic ziet) zelf iemand die een HT overwoog. En kan als geen ander dus inleven met iemand die niet goed op de hoogte is van zaken (maar dit wel denkt te zijn) en een haartransplantatie overweegt/ondergaat.
Top Binum, dit waardeer ik dan weer wel!

Ik ben nu wel nieuwsgierig voor welke kliniek je als zelfstandig werkt.

Resultaten van PRP die ik tot nu toe gezien heb, dus daadwerkelijk zonder andere troep in te nemen of op te smeren; zijn er naar weinig..

Voor als nog geldklopperij als je het mij vraagt.
__________________
FUE Saffier Haartransplantatie Esteworld 07-2020

Regime
Biotine 1 x 1000ug pd sinds 10-03-2020
Ketokonazol 3 x pw sinds 10-07-2020
Essengen 6 plus 0.75ml pd sinds 27-07-2020
Dermapen 1,25mm 1 x pw sinds 10-11-2020
Haartjes2020 is offline   Met citaat reageren