Los bericht bekijken
Oud 21 augustus 2020, 12:21   #7
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Titatovenaar Bekijk bericht
Oke dus als ik het goed begrijp geeft finasteride je haaruitval een tijdelijke pauze maar als je stopt zullen al deze bespaardr haren in rap tempo uitvallen, waardoor je in een klein tijdsbestek op dezelfde situatie komt te zitten als wanneer je geen fina had gebruikt.

Daarnaast, hoe zijn jou ervaringen met fina Reet, heb je het als positief ervaren? Of zou je het afraden?
Ja, vandaar dat je het ook moet blijven gebruiken. Voor mij was het een supermiddel, maar wat echt magisch was is Dutasteride! Zo weinig haarverlies, zoveel winst! Had echt een superstrakke volle haarlijn. Heb er echt 25 jaar profijt van. Al gebruik ik ook al een paar jaar RU erbij vanwege de verminderde werking in mn lichaam. Aanrader wat resultaten betreft zeker! Wat betreft bijwerkingen kan ik weinig toevoegen, omdat ik die weinig heb ervaren. Ik kan me voorstellen dat er gebruikers zijn die er minder gelukkig mee zijn geweest. Dus het is gewoon open minded proberen hoe je erop reageert en dan goed in de gaten houden of je bijwerkingen ervaart.

Laatst gewijzigd door Reet; 21 augustus 2020 om 12:27
Reet is offline   Met citaat reageren