Los bericht bekijken
Oud 30 juli 2010, 15:41   #11
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Tja, wat is duur?

Stel dat het je 200 euro per twee jaar zou gaan kosten, waar hebben we het dan eigenlijk over?

Wat kosten haartransplantaties, haarwerken, camouflagemiddelen en medicijnen?

De prikjes doen je even pijn, maar dan heb je er ook geen omkijken meer naar en geen gedoe meer van, wat je bij andere methodes wel hebt!
Hmm haarwerken en camouflagemiddelen vind ik helemaal niks althans mijn persoonlijke mening dan.
Transplantaties erbij halen vind ik echter niet een goede vergelijking,want als dit enigs goed tot heel goed word gedaan heb je daar als het goed is bijna heel je leven profijt van en kan je ook naast gemilimeterd ook weer langer dragen wat je met tattoeren(logisch) niet kan.
Ligt eraan hoe dik je portomonnee is natuurlijk,maar als je nog de situatie hebt met enigszins haar zou ik dat niet als 1e optie kiezen

@vin79 ik had het ook over de eventuele nadelen van pigmentatie/tattoeren,al vind jij blijkbaar 125 euro en dat na een paar jaar weer blijkbaar niet veel geld ok dat kan dat is per persoon verschillend blijkt.
Maar naast de kosten zitten helaas ook andere nadelen zoals ik al vernoemde wat er ook wel bij vermeld mag worden,voordat nieuwelingen hieraan beginnen het is tenslotte geen bezoekje van 20euro bij de kapper.
jord-y is offline   Met citaat reageren