Discussie: FUE op litteken FUT
Los bericht bekijken
Oud 26 november 2011, 12:29   #38
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk78 Bekijk bericht
Wat een commerciële priet praat. Er is al meerdere keren door forum leden besproken dat er uit hun eigen ervaring geen arts aanwezig is, voor, tijdens en na de behandeling. Wat u nu doet is een mooi beeld proberen te schetsen dat er ergens in het gebouw wel een arts te vinden is. Geef eens gewoon toe dat Prohair zelf geen arts heeft die zicht voor, tijdens en na de behandeling om de patiënt bekommert. Ook heeft er geen arts de leiding op de operatiedag. Er wordt door een clubje mensen een behandeling uitgevoed.

Dat wil niet zeggen dat jullie resultaten tot nu toe niet goed zijn maar voor mij onbegrijpelijk dat dit mogelijk is. Zoals ik al eerder schreef is dit volgens mij in Nederland onmogelijk. Indien men dit in Nederland doet komt de inspectie de deur sluiten. Ook is er al veel commentaar geweest op Turkse klinieken. Hier schijnen volgens forumleden zelf mensen zich voor te doen als arts terwijl dit helemaal geen artsen zijn. Door al dit soort wanpraktijken is mijn angst met het buitenland groot. Daarom zal mijn voorkeur altijd uitgaan naar Nederland om een behandeling te ondergaan.
Ja lastig en aan welke kliniek denk je dan zelf, ik zie zelf eigenlijk niet zoveel keus in Nederland.

Ik weet ook niet in hoeverre een haartransplantatie nu onder een operatie valt. Ik zou zelf het resultaat boven de aanwezigheid van een arts prefereren.

Ben je nog op consult geweest bij Aesthetic Hair Clinics ?
Lucky is offline   Met citaat reageren