Los bericht bekijken
Oud 31 december 2015, 22:05   #1264
Vegetto
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2013
Berichten: 31
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarzoeker Bekijk bericht
Vind bij de meeste behandelde mannen de dichtheid wel heel erg aan de hoge kant dat het hierdoor onnatuurlijk lijkt. Kan er ook voor een lagere, in mijn ogen natuurlijkste, dichtheid gekozen worden?
heb je situatie bekeken op je profiel....Als jij content bent met een gemillimeterd kapsel dan ben jij bij Beauty Care Nederland aan het juiste adres die weten exact voor jou een natuurlijk mogelijk resultaat te bereiken ze zijn perfectionistisch ingesteld op dat gebied ze denken volledig met jou mee.. stel voor eerst een open dag te bezoeken daar weten ze wel raad met wat je wilt en hoe je het wilt hebben plus je kan met anderen praten die hetzelfde ondergaan hebben en zien hoe het in ze werk gaat..

ik kan het je alleen maar aanraden als je last heb van je haar situatie hoe het nu is spreek natuurlijk uit eigen ervaring het is een vertrouwelijke omgeving met mensen die vertrouwelijk overkomen het is dan ook een familie bedrijf. zelf was ik overtuigd na de open dag en plande gelijk een afspraak!

sucess! ben benieuwd naar je progressie

Laatst gewijzigd door Vegetto; 31 december 2015 om 22:20
Vegetto is offline   Met citaat reageren