Los bericht bekijken
Oud 9 januari 2016, 11:54   #1267
Greyhairz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2013
Berichten: 65
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bverotti Bekijk bericht
We hebben in het verleden al wat informatie hierover gepubliceerd op onze micro hair pigmentatie blog

De naalden die wij momenteel gebruiken zijn 15 micron, dus extreem klein zoals een haarstoppel (zie beeld). Hierdoor moeten we uiteraard veel meer MHP puntjes plaatsen, maar ziet het resultaat er ook zeer natuurlijk uit.

Ook gebruiken wij daarbij standaard een diepte controlerer. Dit is handig om alle pigmenten op dezelfde diepte te plaatsen.

Diepte is belangrijk, zeer belangrijk. Te diep en je krijgt vlekken, te ondiep en je pigmenten verdwijnen na enkele dagen. De diepte wordt door enkele test puntjes bepaald aan het begin van de MHP behandeling. Uiteraard verschilt het ook van persoon tot persoon.





Als de diepte bepaald is wordt de controler aangepast en de pigmenten krijgen dus een uniforme diepte.

Verdere ontwikkelingen zien wij niet aankomen voorlopig.

Mijn advies : de MHP rollers vermijden. Heb zelf al enkele resultaten gezien en geloof me, niet aan beginnen !

Groetjes,

Te diep en je krijgt vlekken?
Het is dus niet helemaal zonder risico begrijp ik,kunnen die vlekken nog verwijderd worden?
Greyhairz is offline   Met citaat reageren