Los bericht bekijken
Oud 6 maart 2017, 08:10   #1427
Gregori
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2015
Berichten: 97
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NoToBald Bekijk bericht
Door een niet goede MHP in combinatie met zijn waterhoofd, zie je meteen dat er iets niet snor zit. Daarom zeg ik daar wat van. Dat is relevante informatie. Begrijp je het nu niet of wil je het gewoonweg niet begrijpen ?

De mensen hier op dit forum met eenzelfde soort hoofd, hebben hopelijk belangrijkere dingen te doen.

Je hebt nu al zoveel onzin lopen verkondigen, en problematisch is, dat er maar meer en meer bij komt. Ik hoop niet dat je begin 20 bent en dat dit de toekomst is waarop wij moeten bouwen, dan komen we er toch mooi bekaaid vanaf.
Nee ik ben geen jochie van rond de 20.

Ik ben een volwassen man, die ook zijn kinderen met respect en waarde en normen opvoed richting de medemens.

Maar het is verder wel duidelijk, dat mijn waarde en normen niet rijmen met de van jouw.

En wat voor jou misschien allemaal onzin is, dan wil dat nog niet betekenen dat jij het bij het recht eind hebt omdat jij dat zo vind.

Ik zelf zou nooit een persoon met een bepaalde vorm hoofd direct betitelen en uitmaken als waterhoofd,punthoofd,platkop,hoekhoofd enz.

En als het echt moet dan zou ik het op een geheel andere maar respectvolle manier zeggen, zonder dat diegene zich aan mijn woorden direct zou hoeven te storen of zich daarover te ergeren.

Daarbij vind ik trouwens de MHP die deze meneer op de foto heeft ondergaan niet eens lelijk, en is het misschien juist wel een goede keuze geweest om zijn hoofd op deze manier te hebben laten behandelen. Juist ivm zijn type vorm van hoofd.
Gregori is offline   Met citaat reageren