Los bericht bekijken
Oud 2 september 2018, 22:52   #77
Eastfield
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2014
Berichten: 133
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MSweb Bekijk bericht
Leuk om het proces zo te volgen.. ik overweeg zelf ook een HT bij Esteworld en tevens de Acell behandeling. De haarlijn ziet er al steeds beter uit! Ik las in de reacties dat je minoxidil gebruikt. Ik ben zelf nog erg zoekende welk middel te gebruiken tegen mijn haaruitval. Mag ik vragen hoe jouw (mate van) haaruitval was voorheen en nu naar het gebruik van minoxidil?
Ik gebruik minoxidil al meerdere jaren nu en ben er redelijk tevreden over. Je moet geen wonderen verwachten. Als je nog redelijk wat haar hebt dan kan ik het je zeker aanraden. Laatste jaren weinig last gehad van haaruitval. Helaas was het kwaad al geschied toen ik begon met het gebruik van minoxidil (haar was al uitgevallen). In mijn ogen is het een goed middel om je bestaande haren te behouden en te versterken. Hergroei zou ik niet verwachten.

De situatie voor de HT (zie fotos p.1) is dus eigenlijk sinds ik gebruik maak van minoxidil. Een kennis van mij werd ongeveer tegelijkertijd kaal met mij en wilde geen minoxidil gebruiken en hij is nu al zijn haar verloren. Elke persoon is anders uiteraard maar het heeft zeker een positieve invloed op je bestaande haren.
__________________
Haartransplantatie Esteworld 31/01/2018
Haartransplantatie Ali Bolluk 01/02/2022
Biotine Natrol 10.000 mcg sinds feb 2018
Eastfield is offline   Met citaat reageren