Los bericht bekijken
Oud 27 maart 2019, 14:54   #24
Molrat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 december 2014
Berichten: 40
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eddy_wally Bekijk bericht
heb je een update?
Yes heb ik. Hierbij 3 foto's van 3 maanden en 6 dagen na de behandeling.

Voorkant: Hier zitten vooral haartjes die niet zijn uitgevallen. ik heb het een keertje met een schaartje korter geknipt omdat ik het wat sprieterig vond. Hopelijk gaan er de komende tijd nog een hoop nieuwe haren bijkomen. Ben tevreden over de haarlijn en heb goede hoop dat dit goed gaat komen.

Kruin: Vind ik lastiger te zeggen omdat ik er logischerwijs minder goed zelf naar kan kijken. Kan er nog niet echt wat van zeggen. Heb al wel de indruk dat het iets voller is dan eerst. Maar ik vind het lastig om dit hard te maken. Komende tijd gaat het uitwijzen.

Donor: Deze is top. Is gewoon net zo dik als het voorheen was. Zie foto. Hier was eigenlijk al heel snel niks meer te zien van de ingreep.

In algemene zin:
Niemand heeft überhaupt op mijn werk iets gevraagd of misschien zelfs niet gezien over mijn haartransplantatie. Soms meen ik te zien dat de ogen van een gesprekspartner even naar mijn haarlijn aan de voorkant afdwalen. Maar niet in die mate dat ze ernaar vragen. Misschien durven ze het niet. Zou immers ook zo kunnen zijn dat ze denken van het implantatiegebied dat ik daar kaal wordt omdat er minder groeit nog. :-)

Afgelopen 2/3 weken trouwens voelt mijn hoofdhuid weer een stuk prettiger aan. Daarvoor was het nog wel behoorlijk gevoelloos (is het nog steeds een klein beetje maar wel echt minder). En ik had een paar weken toch wel af en toe last van wat puistjes in de implantatiegebieden.

Ik denk over een maand of 2 weer even een update van mijn kant.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 3 maanden voorkant.jpg‎ (141,4 KB, 440x gelezen)
Bestandstype: jpg 3 maanden kruin.jpg‎ (142,1 KB, 328x gelezen)
Bestandstype: jpg 3 maanden donor.jpg‎ (133,0 KB, 277x gelezen)
Molrat is offline   Met citaat reageren