Los bericht bekijken
Oud 26 mei 2019, 20:42   #28
Molrat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 december 2014
Berichten: 40
Geslacht:
Hierbij een update van 5 maanden na de behandeling.
- Ben erg tevreden over de haarlijn. Is mooi vol geworden en inhammen zijn helemaal weg. Haren in de haarlijn zijn nog niet op dezelfde lengte als de haren daarachter dus het is nog niet helemaal het kapsel dat ik zou willen, maar al een grote verbetering.
- De kruin groei minder snel dicht. Daardoor komt ook de twijfel. Gaat dit wel dekkend worden? Het is echt al een heel stuk voller dan het voorheen was, maar je ziet gewoon nog hoofdhuid, hetzij minder prominent. Het is nu i.p.v. een grotere ronde kalende plek een situatie waar het met name in de scheiding (beetje afhankelijk hoe het rond de kruin balt) nog niet over dik en vol oogt. Geen ronde plek meer, maar een lijn zelf maar. Ik hoop dat het de komende maanden nog voller groeit. Ik voel nog steeds op mijn kruin haartje/stekeltjes due ik probeer te blijven hopen!

foto's zijn genomen zonder flitser na het haren wassen met alleen een lotion tegen het pluizen. Verder geen gel of wax. Foto's genomen voor een raam. Afhankelijk van de lichtinval en wel of geen flitser oogt het nog beter/slechter.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 5 maanden 01.jpg‎ (81,4 KB, 354x gelezen)
Bestandstype: jpg 5 maanden 02.jpg‎ (74,2 KB, 324x gelezen)
Bestandstype: jpg 5 maanden 03.jpg‎ (82,9 KB, 420x gelezen)
Bestandstype: jpg 5 maanden 04.jpg‎ (67,3 KB, 392x gelezen)
Bestandstype: jpg 5 maanden 05.jpg‎ (72,4 KB, 359x gelezen)

Laatst gewijzigd door Molrat; 26 mei 2019 om 20:45
Molrat is offline   Met citaat reageren