Los bericht bekijken
Oud 17 juni 2019, 22:12   #21
SheldonCooper
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 mei 2019
Berichten: 14
Geslacht:
Ik ben hier even om jullie mening te polsen. Ik ga deze week weer met Hidde van Esteworld contact opnemen maar wilde ook even jullie mening horen.
Ik ben afhankelijk van schoolvakanties. Ik ben nu bijna een maand op weg met het gebruik van Finasteride, Minoxidill en Biotine. Er werd mij aangeraden om 5 a 6 maanden bovenstaande producten te gebruiken en om dan op consult te komen.
  • Gebruikt nu echt iedereen bovenstaande producten voorafgaand aan een HT? Het lijkt mij namelijk sterk
Ik ben dus afhankelijk van schoolvakanties. Tegen de tijd dat het herfstvakantie is, ben ik 5 maanden Finasteride, Minoxidill en Biotine aan het gebruiken. Alleen met een weekje vrij zit ik toch een beetje in mijn maag. Dit is mijns inziens wat kort. Nu ga ik deze zomervakantie echt direct op vakantie. Bij thuiskomst heb ik nog 3,5 week vakantie. Ik zit er op dit moment aan te denken om maar gelijk een HT er kort op te laten plaatsvinden. Zodat ik langer de tijd heb om te herstellen en weer enigszins met wat haar op het werk ga komen. De data die ik ongeveer voor ogen heb. Op dat moment zit ik op bijna 3 maanden gebruik van Finasteride, Minoxidill en Biotine.
  • Is mijn haar in die tijd ook al mogelijk wat sterker geworden wat dus mogelijk een gunstiger effect heeft op de HT?
    Of zal ik anders dan wachten tot de kerstvakantie?
Dan heb ik 2 weken vrij. Al vind ik dit persoonlijk gewoon een vakantie die in het teken staat van Kerst vieren, vrienden chillen en oud en nieuw vieren.Daarnaast heb ik nu ook een beetje het idee hoe eerder ik dit achter de rug heb, hoe sneller dat haar kan gaan groeien omdat hier ook nog de nodige tijd overeen gaat. Aan de andere kant kan en wil ik mogelijk ook nog wel even het geduld opbrengen om wat langer te wachten.

Lastig dus haha. Ben benieuwd naar jullie mening!

Laatst gewijzigd door SheldonCooper; 18 juni 2019 om 15:47
SheldonCooper is offline   Met citaat reageren