Los bericht bekijken
Oud 13 augustus 2019, 22:41   #29
SheldonCooper
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 mei 2019
Berichten: 14
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klapz Bekijk bericht
Dat lijkt gigantisch goed aan te slaan. Wat goed dat je doorpakt overigens.

Heel eerlijk gezegd vind ik de 'pre medication pic' van vandaag wel zeer anders dan in je openingspost. Die gaven dan toch wel een vertekend (lees: positiever) beeld dan het daadwerkelijk is.

Anyway: heel veel succes binnenkort en keep us posted!

Heb even terug zitten kijken. Die slechtere foto was na 5 weken gebruik van finasterida en minoxidil. Dus waarschijnlijk een shedding ofzo.

In ieder geval. Vandaag bij Esteworld in IJsselstein geweest en bij Hidde op gesprek geweest. Wederom niks anders dan lovende woorden over het bedrijf wat mijns inziens uiteindelijk toch geld hoort te verdienen. Hij raadde mij dus af om aankomende vrijdag naar Turkijke te gaan voor een HT.


Dus ik neem mijn verlies maar i.v.m. het eerder gekochte ticket want het is echt bijzonder opgeknapt. En dat na nog geen 3 maanden. Nog 6 pillen (finasteride) en heb 3 doosjes weggesnaaid.

Hidde gaf ook aan dat de rest van mijn dunnere haren waarschijnlijk over paar maanden ook verder zijn opgeknapt. En sta dus aankomende vrijdag toch weer op Lowlands nadat ik dit kaartje paar weken geleden had verkocht.....
SheldonCooper is offline   Met citaat reageren